Retourneren? Geen probleem, maar even goed checken!

Niet alle artikelen kunnen retour. Collectible sneakers, veters met custom tips en uniek genummerde kleding vallen hier bijvoorbeeld onder. Op de productpagina staat altijd vermeld of een artikel wel of niet geretourneerd kan worden.

Wil je veters, sleutelhangers, schoenspanners of bijvoorbeeld onderhoudsproducten omruilen of retourneren? Dat kan binnen 14 dagen, zolang ze ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.

Zo werkt het:

  1. Meld je retour aan
    Stuur een mail naar [email protected] met je verzoek tot omruilen of retourneren. We laten je snel weten of je retour mogelijk is. Zet daarin duidelijk om welk artikel het gaat, je ordernummer en waarom je het wilt terugsturen. Sneakers waarbij vooraf vermeld stond dat deze niet retour kunnen, kunnen we helaas niet terugnemen.

  2. Even wachten op bevestiging
    Je ontvangt meestal binnen een dag onze reactie met het retouradres en verdere instructies.

  3. Inpakken en verzenden
    Zorg ervoor dat je de artikelen goed verpakt en binnen 14 dagen retour stuurt. We adviseren om een traceercode te gebruiken, zodat je zeker weet dat de zending goed aankomt. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

  4. Snel geregeld
    Zodra je retour in goede staat bij ons binnen is, verwerken we deze meestal binnen twee werkdagen. Bij omruilen versturen we direct je nieuwe item(s) toe op onze kosten. Een eventuele terugbetaling staat uiterlijk binnen 14 dagen op je rekening. We sturen je een bevestiging per e-mail.

Goed om te weten: Als de retour niet aan de voorwaarden voldoet, kunnen we deze helaas niet verwerken. Hierin kunnen we geen uitzonderingen maken.